سپاه الغدیر استان یزد هتک حرمت بیت سومین شهید محراب را محکوم کرد

بيانيه سپاه الغدیر استان یزد در محکومیت هتک حرمت به بيت سومين شهيد محراب


یزدفردا "فرماندهان،‌ كاركنان، رزمندگان و بسيجيان سپاه الغدير استان یزد با صدور بیانیه ای خطاب  به نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد هتک حرمت به بيت سومين شهيد محراب را محکوم کردند.
به گزارش یزدفردا" متن این بیانیه بدین شرح است:
با درود به روح پاك و مطهر سومين شهيد محراب حضرت آيت الله صدوقي (قدس سره) كه عمر شريف خود را در راه مبارزه با استكبار و مزدوران اجنبي و فتنه‌گران بر عليه نظام اسلامي طي نمود و در تمامي لحظات زندگي از پيش قراولان دفاع از اسلام ناب محمدي (ص) و ولايت مطلقه فقيه بود؛ اين عالم عامل هميشه در قلوب مردم دارالعباده و دارالعلم يزد از يك جايگاه ويژه‌اي برخوردار بوده و مي باشد.
متاسفانه كساني كه نوع نگرش و ديدگاه صريح و قاطع اين مرد بزرگ را بر نمي تافتند و از انديشه‌هاي ناب او هميشه در هراس بودند در دوران بعد از شهادت ايشان نيز دست از توطئه بر نداشته و هراز چند گاهي با حركات زشت و نابخردانه سعي در مخدوش نمودن انديشه‌هاي نوراني و رهگشاي سومين شهيد محراب داشته و دارند.
در اين راستا گروهي از عناصر خودسر و شكست خورده براي فرار از مسئوليت‌ها و عملكردها هر روز با يك شيوه‌ جديد به ايجاد ناامني و رعب و وحشت در ميان متدينين پرداخته تا از نظام مقدس جمهوري اسلامي به هر بهانه‌اي انتقام بگيرند و همچنين با پاشيدن بذر نفاق و ترديد در ميان جامعه، رهبريت فكري جامعه و روحانتي عزيز را به حاشيه برده و منزوي نمايند. برخي عناصر فريب خورده نيز كه دچار افراط و تفريط گشته و از تعادل روحي مناسبي برخوردار نيستند با آلت دست قرار گرفتن در موقعيت‌هاي مناسب و به منظور جبران بعضي شكست‌ها،‌ دست به حركات ناشيانه زده تا با فرار به جلو، توپ را در ميدان نظام انداخته و از پاسخگويي به مواضع خود طفره روند. اما زهي خيال باطل كه سومين شهيد محراب در قلب‌هاي بصير و آكنده از عشق به ولايت از جايگاه ويژه‌ ای برخوردار است و اين حركات مذبوحانه نمي‌تواند خللي در اين عشق و ارادت بوجود آورد. چرا كه شهيد صدوقي با مواضع روشن خود جاي هيچ شبهه‌اي را در دل دوستداران ولايت مطلقه فقيه باقي نمي‌گذاشت و منافقين و ليبرال‌ها و فتنه گران، هميشه از مواضع ايشان در هراس بودند و به همين دليل، حضور ايشان را تحمل نكردند و او را در محراب عبادت به شهادت رساندند.
فرماندهان،‌ كاركنان، رزمندگان و بسيجيان سپاه الغدير، با تبعيت از فرامين رهبر فرزانه انقلاب در پاسداري از ارزشهاي اسلام ناب محمدي (ص)، ضمن محكوم نمودن اين حركت هتاكانه و اين حرمت شكني نسبت به بيت شهيد محراب ديارمان، از مسئولان قضايي استان درخواست مي‌كنيم كه با عامل يا عاملان اصلي و مجريان اين حركت زشت و سخيف برخورد قاطع نموده و موجب ناکام گذاشتن فتنه گران دراجراي ماموريت‌هاي بعدي آنها در استان شده، همچنين بهانه به دست كساني كه مي خواهند در فضاي غبار آلود براي جبران شكست ها، از نظام و رهبري و امت حزب‌الله انتقام بگيرند ندهند. و از كساني كه بعد از مواضع شفاف مقام معظم رهبري تكليف خود را با اخلال گران و منافقين مشخص نكرده‌اند مي خواهيم با تبعيت از ولي امر مسلمين جهان و شفاف نمودن مواضع خود، تكليف افراد خودسر و سودجو را معين نمايند تا در آينده شاهد حوادث تلخ در جامعه اسلامي نباشيم.
به فتنه گران نيز اعلام مي‌كنيم كه اين شيوه‌ها و رفتارها ديگر در بين مردم بصير، آگاه و قهرمان ايران اسلامي از جايگاه و پايگاه برخودار نبوده و بي جهت آب در هاون مي‌كوبيد و در يك جمله عرض مي‌كنيم:
اي مگس عرصه‌ي سيمرغ نه جولانگه توست
عرض خود مي‌بري و زحمت ما مي‌داري"

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا